Националният ден на Добрата дума – 15 – 16 септември, призовава всички създадели на сайтове и дигитални ресурси да саботират негативната реч и омразата в онлайн пространството, а също да бъдат пример за подрастващото поколение. Кампанията с кауза съвпада със старта на новата учебна година и цели да повлияе на малки и големи, които активно използват социалните мрежи. Организатори на инициативата са „Сайт на годината“ и Фондация за активно развитие на уеб.
Манифестът на „Добрата дума“ е отправен към широката публика, но и към хората, които професионално се занимават с образование, медии, комуникации, общество и политика.
Посланици на инициативата са и участниците в конкурса „Сайт на годината“. Българските уеб програмисти, дизайнери, копирайтъри и специалисти по дигитален маркетинг, са хората, които могат да бъдат пример за позитивна дигитална култура. Със старта на новата учебна година – 15-16 септември, и по случай Националният ден на Добрата дума, регистрацията в конкурса ще бъде на промоционална цена, а именно 150 лв.
За първи път в конкурса „Сайт на годината“ ще бъде връчена специална награда за проект на сайт, изцяло пригоден за нуждите на незрящите хора.