„Български пощи“ предприемат първа стъпка към своята дигитална
трансформация, като започват подготовка за внедряване на цялостна
платформа, осигуряваща възможност за предоставяне на нови услуги и
интегриране на настоящи и бъдещи софтуерни решения.
Дружеството извършва пазарно проучване (до 16 март 2023г.) за
индикативна обща цена за изпълнение, като публикува Базова информация
на официална си страница.
Съществуващите информационни системи и приложения, обслужващи
бизнес-процесите в дружеството, се характеризират с много на брой
разнородни и несъвместими приложения. Повечето от използваните
софтуерни приложения са написани с остарели технологични средства за
разработка и имат ниска степен на интегритет. Липсват разработени
интерфейси за нововъведените технологични решения.
Изграждането на WEB базирана платформа в „Български пощи“ ще доведе
до разширяване на портфолиото на предлаганите услуги и постигане на по-
качествено, по-бързо и по-ефективно обслужване на гражданите и бизнеса
на едно гише.
